SÄÄNTÖMÄÄRÄINEN SYYSKOKOUS

25.10.2023

Sääntömääräinen syyskokous pidetään sunnuntaina 26.11.2023 klo 15.00-16.30 Jäähallin auditoriossa.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen mukaiset asiat. Toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio vuodelle 2024, valitaan puheenjohtaja ja muut johtokunnan jäsenet, valitaan toiminnan tarkastaja ja vara tominnan tarkastaja, päätetään liittymis- ja jäsenmaksuista. Käsitellään johtokunnan tietoon saatetut muut asiat.

Johtokuntaan kaivataan uusia jäseniä. Tällä hetkellä johtokunnassa on iäkkäitä jäseniä ja heidän luopuessa lähi vuosina, on hyvä hetki mahdollisten uusien johtokunnan jäsenten kouliintua seuran asioiden hoidossa. Kokouksia on 6-10 vuodessa.

Ilmoittautuminen kahvituksen vuoksi mants.ry@gmail.com, tai johtokunnan jäsenelle.

TERVETULOA VAIKUTTAMAAN!