Valmennus

VALMENNUSTOIMINTA

Mäntsälän Tennisseura tarjoaa monipuolisesti valmennustoimintaa eri ikäisille ja tasoisille tenniksen harrastajille:

Lapsille ja nuorille

• kesätenniskoulu
  • ympäri vuoden toimivia harraste- ja kilpavalmennusryhmiä
  • tenniskoulu 7-9 vuotiaille aloittajille
  • perehdytys mailaan ja palloon 5-6 vuotiaille, tutustuminen tennikseen
  • perheille pienten lasten kanssa tutustuminen tennikseen

Aikuisille

• tenniskursseja
  • ympäri vuoden toimivia aloittelevien ja aktiiviharrastajien valmennusryhmiä
  • tekniikka klinikoita eri lyönneistä

Seura järjestää tenniskursseja myös tilauksesta esim. muiden lajien seuroille tai yrityksille.

Seuran valmentajat ja ohjaajat ovat koulutettuja ja ammattitaidon jatkuvaa kehittämistä tuetaan kaikin tavoin. Valmennusryhmät kasataan siten, että suunnilleen samanikäiset ja -tasoiset harjoittelevat samassa ryhmässä. Talvikaudella harjoitukset ovat seuran omassa hallissa ja kesäisin harjoitellaan Urheilupuiston hiekkatekonurmilla.

Valmennus ryhmät 21/22 Klikkaa hiirellä isommaksi
YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.