Seuran jäsenyys

Mäntsälän Tennisseuran jäsenenä sinulla on mahdollisuus tulla harjoittelemaan seuramme valmennusryhmiin sekä osallistua seuramme kilpailu- ym. toimintaan.

Jäsenenä pääset vaikuttamaan seuramme toimintaan ja sinulle toimitetaan seuran toimintaa koskevat tiedotteet.

Jäsenenä voit hankkia seuratuotteitamme sekä pääset hyödyntämään yhteistyökumppaneidemme mahdollisesti tarjoamia etuja.

Jäsenenä pelaat halvemmalla tennisseuran hallissa Anttilan alueella!

Jäsenmaksut

Aikuiset: 50 €

Juniorit: 35 €  (alle 18-vuotiaat)

Kannatusmaksu yrityksille: 200 €

Jäsenmaksu on kalenterivuodesta ja laskutetaan aina vuoden alussa tai jäseneksi liittymisen yhteydessä. Vanhoille jäsenille lähetetään jäsenmaksu automaattisesti. Laskutuksessa on siirrytty sähköposti laskutukseen.

Jäsenedut (1.1.2024)

• VAKIOVUORO HALLISTA JÄSENILLÄ 20€/h, MUILTA 26€/h

• IRTOVUORO HALLISTA JÄSENILTÄ 22€/h, MUILTA 28€/h

• JOS JÄSENELLÄ VAKIOVUORO HALLISSA, VAKIOVUORO ULKOKENTILLÄ ILMAINEN. MUILLA VAKIOVUORO ULKONA 80€/h/KESÄ.

• SATUNNAINEN IRTOTUNTI ULKONA ILMAINEN KAIKILLA.

• MAHDOLLISUUS VALMENTAJIEN EDULLISEEN TUKEEN HALLIKAUDELLA.

• SEURA PYÖRITTÄÄ TALVELLA HALLISARJAA, PELIKIERROKSET KUUKAUSITTAIN. LOHKOPELIEN HINNAT: JÄSEN 15€ MUUT 20€ / PELI-ILTA.

• SEURAN SARJAPELIJOUKKUILTA PERITÄÄN 20€:n MAKSU JOKAISESTA KOTIPELISTÄ HALLISSA.