Halli ja kentät

• Irtovuoro ulkokentillä ilmainen
  • Vakiovuoro hallissa talvikaudella 20 € / tunti jäsenille, muille 26 € / tunti
  • Irtovuoro hallissa talvikaudella 22 € / tunti jäsenille, muille 28 € / tunti
  • Maksettaessa e-eduilla Smartum, Edenred ja ePassi summaan lisätään maksajan toimesta 5€ käsittely maksu.

HALLIN  JA ULKOKENTTIEN VUOROT

Vuorot hallissa.
Vuorot ulkokentillä.

HALLI

Talvisin seuran toiminta keskittyy seuran omalle ylipainehallille. Halli sijaitsee Sälinkääntien varrella, noin 2,5 km Mäntsälän keskustasta poispäin, Anttilan asuntoalueen vieressä. Halli näkyy selvästi Sälinkääntietä ajettaessa tien oikealla puolella. Mäntsälän juna-asemalta on hallille matkaa noin 600 metriä. Hallin osoite on Mikkolantie 1. Hallissa on kaksi maalattua asfalttikenttää.

Mäntsälän tennisseura vuokraa omistamaansa tennishallia kaikenlaiseen käyttöön vakiovuoroaikojen ulkopuolella! Tähän mennessä olemme vuokranneet hallia edullisesti mm. Mäntsälän päiväkotien tapahtumien paikaksi ja vuokraamme jatkossakin hallia käytettäväksi eri yrityksille, seuroille ja yhteisöille. Kesäaikana halli ei ole normaalikäytössä, joten silloin se on vuokrattavissa ympäri vuorokauden. Jos olet kiinnostunut koko hallin vuokrauksesta, ota yhteyttä seuraan.

HUOM! Hallilla ei ole pukeutumistiloja tai WC:tä.

TENNISKENTÄT (HIEKKATEKONURMI 3 kpl)

Kesäisin seuran käytössä ovat Urheilupuiston tenniskentät aivan Mäntsälän keskustassa. Seura vastaa kunnan omistamien ulkokenttien vuokraamisesta ja hoitamisesta. Avoinna arkisin 9.00-21.00 ja viikonloppuisin 10.00-21.00.

Vakiovuoro ulkokentillä (1 tunti/viikko) koko kesäkaudelta maksaa 80 euroa.
Irtovuoro ulkokentillä on ilmainen.

Ulkokentiltä voi varata vakiovuoroja ottamalla yhteyttä seuraan. Ota yhteyttä.

Urheilupuiston tenniskentät
Halli ulkoa